Jumaat, 5 September 2008

Projek Mega


Salam Perpaduan....
Kemudahan teknologi maklumat yang meledak kini menjadikan perhubungan serantau begitu mudah. Idea ini akan dilaksanakan secepat mungkin bagi kemudahan semua yang berminat untuk menjadi Unit Trust Consultant CIMB. Setelah terbinanya idea ini anda akan mudah untuk mengikuti segala latihan dan bimbingan dengan saya tidak kira dimana anda berada dan anda tidak perlu untuk ke Johor Bahru untuk mengikuti program latihan bersama saya. Apakah keperluan anda untuk mengikuti program ini.
Syarat-syaratnya:-
  1. Mendaftarkan diri untuk menjadi agen dahulu iaitu:-
  • mestilah berumur 21 tahun keatas dan berkelulusan sekurang - kurangnya minima SPM.
  • 6 Keping Gambar Pasport/IC
  • 2 salinan potostat Sijil/Diploma/Ijazah
  • 2 salinan potostat kad pengenalan (IC)
  • 2 salinan potostat muka depan saving passbook CIMB Bank
  • Yuran peperiksaan/lesen RM348 termasuk tutoriol, yuran peperiksaan FMUTM, dan kursus latihan.
  • * Jika anda menetap luar daripada Johor Bahru, segala dokumen salinan ini boleh di poskan kepada saya. Alamat akan diemailkan kemudian.
2. Seterusnya anda akan diberikan pilihan tarikh untuk menduduki peperiksaan, tutorial akan
diberikan secara online (yang akan diemailkan ke email anda). Setelah anda lulus
peperiksaan dengan FMUTM anda akan diberikan agent code dan anda telah boleh
mendapat komisyen anda. Dengan agent code itu nanti anda juga telah boleh menggunakan
laman https://www.cimb-wealthadvisorsassist.com/

3.Setelah itu anda akan diberikan latihan secara online, iaitu akan saya emailkan bagaimana
untuk menggunakannya kepada anda.

Bagi membolehkan anda mendapatkan kelas bimbingan anda haruslah mempunyai skype (macam yahoo messenger) jika masih tiada boleh didowload secara percuma dilaman web www.skype.com/download kemudian mempunyai web cam ( yang boleh diperolehi dikedai komputer dengan harga kurang daripada RM50.

Saya bercadang untuk membuat latihan online pada setiap hari Sabtu malam (sebarang perubahan akan saya maklumkan melalui email anda)

Dengan adanya sistem latihan online ini akan tidak perlu risau lagi dimana anda berada kerana anda masih boleh menduduki latihan online bersama saya dan telah boleh melakukan jualan...Dah ada jualan bolehlah dapat komisyen....


Comments :

have 0 comments at “Projek Mega”