Jumaat, 5 September 2008

Mahalnya RM348 untuk bayaran peperiksaan dan latihan....


Salam perpaduan....
Pembaca yang arif, setiap yang bernilai itu ada harganya. Bayaran tersebut bukan untuk saya membuat kekayaan kerana wang tersebut adalah untuk keperluan bagi anda menjadi agen....saya juga membayar nilai yang sama pada mula nak menjadi agen.

Anda tidak dibiar begitu sahaja, dengan latihan yang akan saya berikan secara online akan membolehkan anda memperolehi kembali wang modal anda. Saya pada bulan pertama telah pun dapat komisyen RM700++. Dapat kembali modal anda. Kemudian jika anda dapat membuat jualan RM40,000 dalam tempoh tiga bulan wang bayaran peperiksaan FMUTM anda akan dikembalikan kepada anda. Hah! tidakkah itu berbaloi....Bagaimana nak dapat jualan RM40,000, jawapannya adalah dengan latihan bimbingan yang akan diberikan. Bukan sahaja RM40,000 malah saya yakin jika anda benar-benar melaksanakan apa yang telah diajar, lebih daripada RM40,000 jualan boleh anda perolehi.

Justeru, saya kembalikan soalan ini "Adakah RM348 itu berbaloi untuk anda laburkan?" Tepuk dada tanya diri anda sendiri. Keputusan terletak ditangan anda.

Comments :

have 0 comments at “Mahalnya RM348 untuk bayaran peperiksaan dan latihan....”