Ahad, 18 Januari 2009

PROGRAM 750

PROGRAM 750

Program 750 dibangunkan khusus untuk mereka yang inginkan pendapatan tambahan tanpa memerlukan mereka berhenti kerja makan gaji mereka. Ia boleh dijalankan secara kerja sampingan.

Ia memberikan peluang dan kaedah kepada perunding kewangan baru untuk memperolehi pendapatan tambahan RM750 sebulan secara sambilan. Kaedah ini bukanlah kaedah skim cepat kaya tetapi cara kerja untuk bagaimana memperolehi pendapatan tambahan sebanyak RM750 sebulan dalam temboh 20 bulan gerak kerja.(selewat-lewatnya)

Gerak kerja ini juga memberikan peluang untuk mereka yang benar-benar mencapai matlamat Program 750 ini menaiki pangkat sebagai Agency Supervisor (AS) dalam tempoh 20 bulan (PALING LAMA).

Alatan atau tools juga telah disediakan kepada perunding kewangan baru untuk melaksanakan gerak kerja 750 ini bermula dari kaedah memperolehi prospek, menghubungi prospek, pembentangan kepada prospek dan akhirnya memperolehi jualan.

PENDAFTARAN

Bagi melayakkan anda mengikuti program ini mestilah menjadi perunding kewangan berdaftar dengan CIMB Wealth Advisors Bhd. Syarat untuk menjadi perunding berdaftar mestilah berumur 21 tahun ke atas dan mempunyai sijil SPM. Sewaktu pendaftaran, anda mestilah mengisi borang pendaftaran dan mesti mendapat cop sumpah dan seterusnya menduduki peperiksaan FMUTM dan lulus peperiksaan tersebut. Bayaran yang diperlukan hanya RM258 sahaja. Bayaran peperiksaan ini akan dikembalikan kepada anda jika jualan anda mencapai RM30,000 dalam tempoh 3 bulan setelah lulus peperiksaan. (Program ini direka untuk anda memperolehi kembali wang yuran peperiksaan anda)...Balik modal.

GERAK KERJA

Maklumat lanjut berkenaan gerak kerja program ini boleh diperolehi dengan menghadiri seminar saya. Sila hubungi saya untuk tempahan tempat.

Venue: CIMB Wealth Advisors Bhd

23 & 23A, Jalan Harimau Tarum

Taman Century, Johor Bahru

Date : Every Tuesday

Time : 8.30 pm

Person Contact: Yusof Hussein (Cikgu) 019-7608341

Comments :

have 0 comments at “PROGRAM 750”